مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13اقتصادي

فارس من| تاخیر در پرداخت خریدتضمنی گندم برکتی برای کشاورز ندارد


سردبیر پویش «درخواست پرداخت مطالبه گندمکاران» با انتقاد از دیر پرداخت شدن خرید تضمینی دولت و تأخیر در مابه التفاوت آن گفت: تأخیر در پرداخت پول آن هم به صورت خورد برای کشاورز برکتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فارس من رضا علیزاده سردبیر پویش مطالبات گندم کاران به موقع واریز شود با اشاره به عدم پرداخت مابه التفاوت خرید تضمینی محصولشان توسط دولت گفت: با همان نرخ مصوب 15 هزار تومان هم کامل به حسابمان ریخته نشد.

این کشاورز شهرستان چرام استان بوشهر ادامه داد: امسال قرار بود نرخ مصوب خرید تضمینی افزایش یابد با این که نرخ 15 هزار تومان برای خرید تضمینی گندم را مصوب کردند، اما مبلغ پرداختی، همان 11 هزار و500 تومان سال گذشته بود، در صورتی که خرید تضمینی به معنای پرداخت نقدی در ظرف کوتاهترین مدت به کشاورزان است.

 این سردبیر پویش فارس من افزود: امسال هزینه های کاشت نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشت، به صورتی که در هر هکتار فقط نزدیک به 20 میلیون تومان نصیب کشاورز شد، در صورتی که کود، سموم، کمباین و تراکتور نسبت به سال گذشته بار بیشتری را بر شانه های کشاورز گذاشت و برای کشاورز به این قیمت خرید گندم صرف ندارد، آن هم  اگر به صورت یکجا پرداخت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تاخیر در پرداخت خریدتضمنی گندم برکتی برای کشاورز ندارد

فارس من| تاخیر در پرداخت خریدتضمنی گندم برکتی برای کشاورز ندارد